מנהל הסמינר הישן: "שנת הלימודים בכיתה ט' לא תיפתח עד להודעה חדשה"

איתי גדסי No Comments on מנהל הסמינר הישן: "שנת הלימודים בכיתה ט' לא תיפתח עד להודעה חדשה"

סערת ההקצאה: לאחר שועד הורי תלמוד תורה 'סנהדרין' בבירה התנגד להעתקת מיקום הת"ת ולאחר שהחינו העצמאי דורש בשלב זה הבהרות, מנהל הסמינר הישן הודיע: "כדי לא להפלות בין בנות ישראל הוחלט כי כל 500 תלמידות כיתות ט' לא תחלנה את שנת הלימודים עד להודעה חדשה" | המכתב המלא

הסמינר הישן | אילוסטרציה צילום: מאיר הלטובסקי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל הסמינר הישן בירושלים, ישראל לוין, הודיע על אי פתיחת שנת הלימודים בכיתה ט' בסמינר.

ההודעה באה על רקע המאבקים סביב ההקצאה שהובטחה לסמינר בירושלים. על פי הסיכומים, הסמינר הישן בירושלים קיבל הקצאה של שטח שעד עתה היה ממוקם בו תלמוד התורה סנהדרין. ועד ההורים בתלמוד התורה יצאו למאבק כנגד ההקצאה שבאה על חשבונם ומחו על הכוונה להעביר אותם למיקום אחר בעיר, לטענתם, הרבה פחות נח וכזה שמקשה עליהם להגיע ולהביא את הילדים ללימודים.

מנגד, מנהל הסמינר הישן, תלה את ההקצאה בחוסר מקום והבהיר כי אי הקצאה יכולה לבוא על חשבון הבנות ששובצו לכיתות ט בסמינר ע"י העירייה. בשלב זה, גם החינוך העצמאי, לו שייך תלמוד התורה 'סנהדרין' דורש הבהרות סביב ההקצאה ומתנגד להעתקת הת"ת למקום אחר.

כאמור, לדברי מנהל הסמינר לא נותר לו ברירה לבד מלא לפתוח את שנת הלימודים בסמינר: "בלית ברירה, הולט על דעת הרבנים, שבהיות הנושא כבדיני נפשות, וכדי שלא להפלות בין בנות ישראל, שכל 500 תלמידות כיתה ט', לא תחלנה את שנת הלימודים עד להודעה חדשה" כתב מנהל הסמינר במכתב שנשלח להורים.

המכתב המלא:

מכתב לוין המסינר הישן



0 תגובות